Klacht: bestaat dit bedrijf wel echt??

rosakoelhuis op 10 mei 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

een maand geleden besteld en betaald, ze zijn onbereikbaar, eerste mails werden slecht beantwoord en nu helemaal niet beantwoord. vraag me af of ik ooit mijn deursticker ontvang šŸ™

zodra ik het bestelde artikel in goede staat ontvang in de beloofde kwaliteit

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Geachte klant, onze welgemeende excuses voor de vertraging. Om onze producten te verbeteren en het assortiment uit te breiden, zijn we een samenwerking aangegaan met nieuwe zakelijke partners, wat helaas veel vertraging heeft veroorzaakt in het drukproces. We ontvangen veel berichten op dit moment en dat is de reden waarom we niet snel genoeg kunnen antwoorden. We doen er alles aan om alsnog zo snel mogelijk alle bestellingen te leveren. Voor meer informatie over de status van uw bestelde deursticker, kunt u contact opnemen met onze customer care manager via [email protected] onder vermelding van uw ordernummer.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door