Klacht: 3 deurstickers besteld (3 weken geleden) nog steeds niets geleverd

Suzanne Zimmermans op 17 mei 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dik 3 weken geleden 3 deur stickers besteld, kosten euro 134,75, mooie prijs vond ik. Maar helaas nog steeds niets ontvangen. Afgelopen dinsdag heb ik een mailtje gestuurd, met de vraag wanneer deze bezorgd worden. Hierop binnen 2 dagen een reactie gehad:

Geachte klant,

Nogmaals bedankt voor je bestelling bij Pixers.
Helaas hebben we in verband met een technische storing wat meer tijd nodig om je bestelling af te ronden.
We doen ons best om het zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen, maar dit kan tot 12 werkdagen duren.
We doen alles binnen ons bereik om je bestelling naar je op te sturen.

Onze welgemeende excuses voor deze situatie.
Zo gauw je bestelling klaar is, sturen we het naar je op en informeren we je er direct over.

In ieder geval wel een snelle reactie, maar nu vertrouw ik dit bedrijf niet meer…Vooral nu ik hier zie dat er zoveel mensen met het zelfde probleem zitten en al vanaf maart zitten te wachten.
Ik heb vandaag nog geprobeerd te bellen met hun, maar helaas geen gehoor buiten een antwoord apparaat.
Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik volgende week mijn stickers krijg met nog een korting of als mijn geld terug gestort word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Pixers

5 jaren geleden - Beste Suzanne, onze welgemeende excuses voor deze vervelende situatie. Om onze producten te verbeteren zijn we een samenwerking aangegaan met nieuwe zakelijke partners, wat helaas veel vertraging heeft veroorzaakt in het drukproces. We ontvangen veel berichten op dit moment en dat is de reden waarom we niet snel genoeg kunnen antwoorden. Voor meer informatie over uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze customer care manager via [email protected] onder vermelding van uw ordernummer. Uw deurstickers zullen alsnog worden bezorgd of we sturen u het geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door