Klacht: Pinnen er komt helemaal niets uit de ING automaat, maar het bedrag is inmiddels wel afgeschreven

op 05 april 2013 over ING in de categorie Banken

op op 04/04/2013 geprobeert te pinnen de automaat geeft aan u kunt een bedrag opnemen tussen 250,- en 300,- ik druk in 290,- komt niets ik druk in 280,- komt niets
vervolgens druk ik een bedrag van 250,- in ook helemaal niets daarna heb ik op stoppen gedrukt en werdt de transactie direckt afgebroken. nog even voor de zekerheid bij de geldladen gewacht maar helemaal niets. vervolgens bij de amro proberen te pinnen daar gaf men aan dat het pin bedrag al was overschreden he´? het bedrag is van mijn rekening inmiddels afgeschreven… normaal waneer een automaat ook na behoren werkt hoor je ook tijdens het wachten er op dat de automaat bezig is het geld te tellen
Maar zelfs ookl dat niet! heb wel direct melding gemaakt bij de ING van dit ellendige voorval dit alles vond plaats bij ING pin automaat Hesseplaats rotterdam ommoord

Dat ING dit zeer snel herstelt, en mij het bedrag terug stort op mijn rekening !

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb ING een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 17 april 2013 om 20:31 geantwoord

Beste sammie-02, ik heb begrepen dat je de uitslag van het boekingsonderzoek hebt ontvangen. Ik ga ervan uit dat je deze positief tegemoet bent gekomen. Om privacyoverwegingen mag ik op dit medium niet verder inhoudelijk op de aangeboden oplossing ingaan. Tot slot wil je bedanken voor je geduld en bied ik namens de ING onze excuses voor het ongemak. Groet, Robin - ING Webcare team (www.ing.nl)

Alle klachten die gemeld zijn door sammie-02