Klacht: Pinnen aan deur

A_theunissen op 02 mei 2024 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij mij is sinds deze week het niet meer mogelijk om aan de deur te betalen op de site staat vanaf augustus maar niet bij mij mogelijkheden vooraf betalen dit wil ik niet! Herhaaldelijk gebeld maar doen ze niks mee nu boodschappen klaarstaan om te bestellen voor aankomend weekend maar kan niet afronden wil anders automatische piloot maar bellen mij niet terug! Ook koopzegels kan alleen in de winkel mee betaald worden of op je rekening laten storten dan MOET je naar de winkel fijn is dat als je niet in staat bent om dat te doen en mindervalide bent wat een zooi praten dwars door je heen ! Nou ik ga wel naar picknick of Jumbo!

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon kan pinnen aan de deur of automatische incasso en m'n koopzegels ook aan de deur kan inleveren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Albert Heijn
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht A_theunissen

2 maanden geleden - Beneden pijl luisteren niet praten door je heen!

Reactie van de melder van de klacht A_theunissen

2 maanden geleden - Beneden pijl luisteren niet praten dwarsdoor je heen! En geven geen passende oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A_theunissen