Klacht: Pinautomaat werkt nooit

op 27 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een belangrijke afspraak gemist omdat jullie pinautomaat in de bus niet werkte!
Volgens de chauffeur heeft deze nog nooit fatsoenlijk gewerkt.
En dit terwijl jullie aan het begin van het jaar bezig waren dat alles met pin of ov-chipkaart betaald moest worden, geen contant geld meer!
En nu laat deze chauffeur mij gewoon bij de halte staan, terwijl jullie je zaken niet op orde hebben!
Ik kan hier toch niks aan doen!
Het is echt een zooitje ongeregeld sinds arriva het ov heeft overgenomen in limburg

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 april 2017 om 07:59 geantwoord

Beste Womu,

Allereerst wil ik je onze excuses aanbieden voor het missen van je belangrijke afspraak. Het klopt inderdaad dat er een aantal pin apparaten in onze bussen zijn die niet werken zoals zou moeten. Deze melding is tevens bekend bij de regio waarin je reist. Er wordt op dit moment alles aan gedaan om hier een passende oplossing voor te vinden.

Ik begrijp heel goed dat je met dit antwoord niet direct bent geholpen. Voor een oplossing vraag ik je om geduld en begrip.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^GR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Womu