Klacht: philips webshop

op 23 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Bij philips een senseo apparaat proberen te kopen. Zou binnen 2 werkdgen geleverd worden. Netjes betaald en binnen een dag hadden we het geld weer terug op de rekeing gestort. Philips gebeld en beel apparaat niet op voorraad. Hadden ze wel even kunnen laten weten en wellicht even bellen of we een andere kleur willen?
Na een week was het apparaat weer op voorraad. Weer besteld maar na ruim anderhalve week en veel telefoontjes naar de “help”desk nog steeds geen senseo apparaat. Niemand maar dan ook niemand bij philip kan de reden vertellen waarom er niks geleverd wordt….Hoezo kan niemand iets zeggen. Alles is netjes betaald maar de order wordt op 1 of andere manier niet uitgeleverd. Ze weten niet hoe het komt? Een oplossing hiervoor is er niet. Opnieuw order invoeren? Nee geen oplossing mevr. We weten het niet….. BIG FAIL voor philips

een senseo apparaat!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 21 februari 2014 om 17:01 geantwoord

Philips Webcare heeft op 21 januari 2014 via e-mail contact opgenomen met de klant.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 23 februari 2014 om 15:29 geantwoord

de oplossing was absolute niet naar behoren. Na veel bellen hebben we ons geld terug kunnen krijgen.
We hebben ons product niet kunnen krijgen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door eefke78