Klacht: Philips TV koppelt moeilijk met Philips Soundbar

op 28 september 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Onze Philips TV en Soundbar (beide nog in garantie) werkt niet naar behoren samen, het probleem is namelijk dat de soundbar niet gezamenlijk met de tv aangaat. Na aparte inschakeling komt er geluid uit zowel de tv als de soundbar, voortdurend moeten wij via opties Easylink aan en uit zetten. Wij zijn al terug geweest met de soundbar bij mediamarkt en getest op meerdere tv’s, en daar werkt het wel. Waarop Mediamarkt ons heeft doorgestuurd naar philips, omdat het een garantiekwestie is van de televisie.

Over een periode van vijf maand hebben wij al 5 keer contact gehad met philips klantenservice om dit probleem te laten verhelpen en tot op heden nog steeds geen Actie of oplossing. Het wordt iedere keer afgescheept met citaat: “We leggen het probleem neer bij de technische dienst en komen erop terug”. Waarna wij voortdurend niets horen. Het frustreert ons enorm aangezien het een investering betreft die boven de 1200 euro uitkomt.

Géén reclame voor Philips, zowel technisch niet, als het klantgerichte oplossende vermogen.

Dat het probleem zoals hierboven beschreven is verholpen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kelviin