Klacht: Philips stofzuiger 2 wkn na verlopen van garantie kapot!

op 05 september 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een vakantie van 4 weken wil ik lekker m’n huisje stofzuigen, stofzuiger stuk! Hij start en na een paar zuchten stopt hij ermee. De kassabon erbij gezocht (BCC) en terug naar de winkel. Nee, BCC kan niks doen alleen opsturen naar Philips waarna de kosten voor ons zijn of een nieuwe kopen. Wat gek? Kosten na 2 weken buiten garantietermijn..maar ja om meteen een nieuwe te kopen. Onze stofzuiger heeft het met normaal gebruik maar 2 jaar gedaan! Dus opsturen die handel. Nu, een week zonder stofzuiger is ook niet ideaal. Wij hebben een gladde vloer – geen huisdieren en al jaren niet meer verbouwd dus je zou denken dat deze een langere levensduur zou hebben.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat BCC en Philips eruit komen en mijn stofzuiger kosteloos repareren of er een nieuwe stofzuiger ter beschikking gesteld wordt. Zonder stofzuiger na een verjaardagsweekend is beslist geen pretje!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RuudWa