Klacht: Philips sonicare electrische tandenborstel laadt niet meer op

op 17 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 3 jaar heb ik een sonicare electrische tandenborstel, maar nu laadt deze niet meer op. Hoe kan ik dit probleem oplosse?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn tandenborstel weer oplaadt en im deze weer in gebruik kan nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Vivian Maud