Klacht: Philips “Smart” Televisie…

op 08 september 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Heb nu ongeveer 1 maand een nieuwe 55″ UHD/4K Smart TV. (€1300,-)
Heb niks anders dan storingen en problemen.
Een dag zonder problemen tv kijken is helaas niet mogelijk.
Storingsmeldingen worden niet serieus genomen.
Heb al zo vaak gebeld met het €1,- per gesprek “service” nummer.
Ze sturen je van het kastje naar de muur, duurt allemaal erg lang voordat er wat gebeurt. Uiteindelijk een monteur thuis gehad, na reparatie en vervanging van het moederbord nog steeds dezelfde storingen en sommige zijn zelfs erger geworden.
Volgens de Philips monteur had ik maar een duurdere tv moeten kopen, de storingen die ik had waren inherent aan het type tv en ik moest het maar nemen zoals het was.

Al met al zéér ontevreden met de Philips tv en zéér ontevreden met de geboden service, ronduit waardeloos!

Ik kan mijn problemen met de MediaMarkt kort sluiten, de MediaMarkt vertelde dat het verstandiger maar geen contact meer met Philips op te nemen en alles met hun te regelen. De service van de MediaMarkt is bijzonder goed.
En hoop dat ik middels deze berichtgeving andere mensen voor een miskoop kan behoeden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anti Philips Smart TV.