Klacht: Philips Series 1000 teleurstellend resultaat

op 30 november 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Beste mensen van Philips,

Al meer dan 10 jaar heb ik mezelf, na volle tevredenheid, geschoren met een Philishave 4401.
Toch na zoveel jaar dacht ik mezelf maar eens een nieuw Philips-scheerapparaat kado te doen,
omdat een nieuw model ook wel beter/gladder/sneller zou zijn (dacht ik), gezien de ontwikkelingen.
Dus heb ik bij de Kijkshop een Philips Series 1000 gekocht, omdat die oplaadbaar is.

Nu probeerde ik er aan te wennen, want het resultaat is aanzienlijk minder dan mijn oude apparaat.
De Philips Series 1000 scheert minder goed, zeker niet gladder en helemaal niet sneller.
Ik doe 2x zo lang over het scheren met de nieuwe om hetzelfde resultaat te bereiken als met het oude scheer-apparaat,
omdat die nieuwe veel minder toeren maakt, veel minder vermogen heeft en veel minder krachtig is.
Ook de tondeuse werkt niet zoals bij de oude, als hij je haar maar aanraakt, klapt hij al terug.

Het resultaat is dat ik inmiddels mezelf weer met mijn oude apparaat scheer.
Dat geeft wel aan hoe tevreden en gelukkig ik met mijn nieuwe Philips Series 1000 ben.
Het is zeer teleurstellend.

Benieuwd naar jullie reactie, alvast bedankt.

Graag zou ik een apparaat hebben dat net zo goed, maar liefst beter scheert dan de Philishave 4401.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Philips scheerapparaat van CV