Klacht: Philips HOOPT DAT HET opgelost IS… MAAR ER IS NIETS OPGELOST!

op 21 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Beste

Wij hebben geen koffie machine Saeco Moltio Automatische Espressomachine (HD8769/11) van Philips met korting kunnen kopen, in de rentenpuntenwinkel, domweg omdat Philips al maanden niet levert, ik heb al tig toezeggingen van allerlei aard gekregen, maar
er KAN niets opgelost zijn, zolang er is nog steeds geen koffiemachine aangeboden is, voor de prijs die ons beloofd is. min 100,- euro (toezegging, Marijn Rooijakkers) en toezegging door Ellis Baum Philips
Er is gebeld vanuit allerlei afdelingen, ze, zeggen nietszeggende, niets mee opgeschoten praatjes.
Er is toegezegd dat het naar hogerhand is gegaan,
van Mevr. Diane Philips Webcare, helaas hebben wij al weken niets gehoord!
Hartelijke groet Goudhamstertje

—–Oorspronkelijk bericht—–
Van: Philips [mailto:webcarenl@sitel.com]
Verzonden: dinsdag 21 januari 2014 16:33
Aan: W.SLIGTENHORST@CHELLO.NL
Onderwerp: Is uw klacht opgelost?

We hebben bericht ontvangen dat Philips uw klacht getiteld “Saeco Moltio Automatische Espressomachine (HD8769/11)” heeft opgelost.

We horen graag of u tevreden bent met de oplossing van Philips, klik daarvoor op de onderstaande link :

Bedankt voor uw moeite!

Koffie machine Saeco Moltio Automatische Espressomachine (HD8769/11) van Philips met korting kunnen kopen, in de rentenpuntenwinkel, +
de toegezegde aktie van 100,-

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 07 maart 2014 om 12:15 geantwoord

Philips Webcare heeft op 27 januari 2014 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Heeft op 07 maart 2014 om 12:48 geantwoord

NEEEEEEEEE......
Dit wordt nooit meer opgelost, alle Saeco Moltio Automatische Espressomachine (HD8769/11) van deze kwaliteit en prijs hebben ze uit de collectie van de winkels gehaald gehaald, Phillips wil alleen de duurdere nog kwijt.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door GOUDHAMSTERTJE