Klacht: Philips flatscreen versus Samsung

op 28 maart 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Twee en half jaar geleden kocht ik een Philips flat screen TV. Een half jaar geleden, kocht ik een Samsung flat screen TV. Prijs verschil € 2000,– Sinds de aankoop van mijn Philips TV is er al die tijd geen udate/upgrade geweest. De problemen rond de beeld afmetingen, zijn legio van de Philips TV (zwarte randen links en rechts naast het beeld plus onder en boven) Kijk ik op de Samsung TV (beide hebben een 46 inch scherm) is er geen vuiltje aan de lucht. Mooie scherm vullende beelden. Je zou voor het geld verschil, een betere service bij Philips verwachten of moet ik aannemen dat Philips zijn klanten gewoon laat vallen.

Bezint eer ge begint

Een telefoon nummer voor support op de site.
Een oplossing voor boven vermelde probleem.
Een update/upgrade om dit euvel te verwijderen. ( info voor Philips bij Samsung te verkrijgen )

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 28 maart 2013 om 13:19 geantwoord

Beste,

Het probleem met de randen kan simpel opgelost worden door de beeldinstellingen aan te passen. Dit doet u als volgt: selecteer [Configuratie] >[TV-instellingen] > [Beeld] en druk vervolgens op OK. Selecteer dan de instelling die u wilt aanpassen.

Philips support (TV) kan u telefonisch bereiken op het nummer 0900 202 08 71 (€ 0,10/min*) . Dit nummer kan u ook terugvinden op de website bij 'contact opnemen met Philips'.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Philips Webcare

(Philips Webcare nam contact op met de klant via Klacht.nl op 28/03/2013.)

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door keeswildenburg