Klacht: Philips Blender H2195/00 lekt roestwater in shakes

op 19 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Goedemiddag

Sinds een paar weken komen er bruine druppels onder uit mijn blender. Het is roestwater. Ik gebruik de blender voor het maken van eiwitshakes. Hierdoor was de verkleuring van het water niet zichtbaar. Na een test met een halve liter water, kleurde dit na 1-3x blenden helemaal bruin en troebel. Na elke gebruik wordt de blender omgespoeld en afgedroogd. Ik ben verder erg tevreden over de blender. Het roestwater komt in de blender en dus in mijn shakes terecht komt. Volgens mij is dat erg ongezond. Dat betekent dat wij al een tijd roest in onze shakes e.d aan het drinken zijn.

Ik heb de blender ongeveer een jaar geleden gekocht bij de BCC, maar ik heb er helaas geen aankoopbon meer van. Graag zie ik een oplossing voor dit ongezonde probleem.
Ik heb foto’s en filmpjes beschikbaar van de roestende blender.

RB

Als het mogelijk is zou ik graag een nieuw mes ontvangen (met bevestigingsmateriaal) beiden van roestvrij staal, zodat het niet meer roest.
Als dit niet mogelijk is, zou het Philips sieren als ze mij een nieuwe blender geven, die dit probleem niet heeft. Juist vanwege de goede naam van Philips heb ik vorig jaar voor deze (duurdere) blender gekozen. Hij voldoet niet aan mijn verwachtingen en ik vind het een ondeugdelijk product.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RBSJ