Klacht: philips bike light al twee maanden bij repair centre

op 04 februari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn Philips bike light ter reparatie opgestuurd omdat het “groot” licht niet meer functioneert. Dit is inmiddels twee maanden geleden. Juist nu je hem nodig hebt. Ik heb contact opgenomen met de support afdeling van Philips lighting en die kunnen me enkel vertellen dat ik een omruil product krijg maar wanneer???

Gewenste Oplossing:

Snelle afhandeling en compensatie. Is een dure fietslamp waar je op deze manier niets aan hebt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 18 februari 2014 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips is in overleg met de klant tot een passende oplossing gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door van der zon