Klacht: philips ambilight tv kapot na 3 jaar

op 11 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

op 27 mei 2013 een philips ambilight tv gekocht voor 1699 euro(aankoopbon aanwezig)
sinds een paar weken wil de tv niet meer aangaan,soms wel soms niet,en als je een paar keer op de aan/uit knop drukt en eigenlijk de hoop heb opgegeven springt hij ineens aan
ik ben er altijd voorzichtig mee omgegaan en heb hem nooit laten vallen o.i.d.
met klantenservice gesproken maar zij konden er niks aan doen want hetvalt buiten de garantie
ik mag ervan uitgaan voor zon bedrag het hij minimaal 6 jaar of langer mee mag gaan
nu las ik verder op internet dat ik wel degelijk recht heb op vergoeding buiten de garantie,zowel deels als helemaal een vergoeding voor reparatie
volgens mij zouden ze eventueel een gedeelte van het aankoopbedrag terug moeten geven voor het aantal jaar dat ik het product heb gebruikt
nu heb ik de tv naar een erkende televisie reparateur gebracht en deze vertelde mij dat het moederbord kapot was,schade 300 euro(nu heb ik nog geen akkoord gegeven voor de reparatie, en ben eigenlijk niet van plan om deze reparatie uit eigen zak te betalen)
ik vind dat veel geld voor een product van 3jaar oud waar ik al de volle mep voor heb betaald
mocht het via deze weg niet lukken dan zal ik toch echt schriftelijk nog een poging doen deze schade te verhalen en verdere stappen ondernemen
ik zal nooit meer een nieuwe tv van het merk philips kopen

met een snelle reactie enzodra philips mij het hele reparatie bedrag terug geeft of iedergeval een groot deel ervan, of deze televisie bij hun inleveren en een groot gedeelte van mijn aankoop bedrag terug

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door koosTVloos