Klacht: philips 7141

op 13 november 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

beeld bevriest moet stroom er af zetten dan doet de tv het weer

dat het beeld niet meer bevriest

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

3 weken geleden - Geachte heer Van Heezen, U geeft aan dat het beeld bevriest van uw DSR 7141, dit vinden wij uiteraard vervelen om te horen. Wij willen u het volgende vragen om te proberen om het probleem te verhelpen: - Druk op knop MENU op de afstandsbediening van de ontvanger - Selecteer 'Instellingen' en druk op OK - Selecteer 'Satellietontvanger' en druk op OK (PIN:1234) - Selecteer 'Uitgebreide instellingen' en druk op OK - Selecteer 'Fabrieksinstellingen' en druk op OK - Druk op OK om te bevestigen. De ontvanger zal opnieuw opstarten in het installatiemenu. - Selecteer de taalkeuze: 'Nederlands' en druk op OK - Selecteer de HD zenderlijst en druk op OK - Selecteer na de signaalcontrole 'Volgende stap: Zenders zoeken' en druk op OK - Na het inladen van de zenderlijst wordt het zenderoverzicht getoond. Druk op OK om de zender te selecteren Wanneer u deze stappen doorlopen heeft willen wij u ook vragen de volgende stappen uit te voeren, dit is namlijk ook een mogelijke oplossing voor de problemen die u met de ontvanger heeft: - Druk op de menuknop op de afstandsbediening van de ontvanger - Selecteer Instellingen en druk op OK - Selecteer A/V instellingen en druk op OK - Selecteer HD-formaat en druk op OK - Selecteer 'Automatisch' en druk op OK om te bevestigen - Controleer of het probleem is opgelost Na deze stappen hopen wij dat de problemen weg zullen zijn. Mocht dit in uw geval niet zo zijn willen wij u vragen weer contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een andere oplossing. Met vriendelijke groet, Adrian Webcare CanalDigitaal

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 01 december 2016 om 16:38 geantwoord

Geachte heer van Heezen,

Aangezien wij geen reactie meer van u hebben ontvangen, gaan wij er vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dit natuurlijk graag.

Indien de storing nog aanwezig is, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om reactie te geven bovenstaande vragen?

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Giuseppe
Webcare CanalDigitaal