Klacht: Philips 55PFL8008K Problemen

op 27 november 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Beste Philips,

Ik heb deze TV aangeschaft in april 2014 voor ruim 2000 euro! We zijn nu pas zo een 2,5 jaar verder en ik heb heel erg veel problemen om de TV uit standby te krijgen. Soms lukt dit wel, soms niet en dan moet ik hem helemaal uit de stroom halen en weer proberen. Ook dit werkt soms na 1x en soms na 10x pas. HEEL ERG IRRITANT! Daarnaast merk ik dat het beeld de laatste tijd heel erg veel “flickert” wanneer er een HDMI apparaat wordt aangesloten (laptop, game console, etc.). Ik heb geprobeerd van HDMI poort te wisselen, dit loste niks op. Ik heb de firmware al geupdate via internet, dit loste niks op. Ik heb altijd vertrouwen gehad in jullie naam en heb nooit echt klachten gehad, maar een product nog zo jong en voor zoveel geld gekocht en nu zulke problemen. Hiervoor een Philips TV gehad van ook zeer hoge prijs, maar deze is meer dan 10 jaar probleemloos meegegaan! Ik ben op het moment erg ontevreden en hoop dat jullie dit oplossen, zo niet; dan echt geen Philips meer voor mij!

Reparatie huidige TV / Oplossen probleem of een vervangende gelijkwaardige TV.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Reactie van de melder van de klacht feriz499

3 dagen geleden - Philips reageert niet op mijn klacht. Achja, weer een klant kwijt jongens. Ga vooral zo door!!! 1 zin: Waardeloze behandeling van klanten!

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door feriz499