Klacht: Philips 42 inch LCD DVBT Flat TV perfect pixel hd

op 21 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Eerder genoemde TV is kapot, er is geen beeld meer, de ambilight rand werkt nog wel. Geluid middels een DVD werkt ook nog gewoon op de TV. De TV is gekocht op 13-12-2008 bij Philips Myshop Nijmegen. Een TV heeft ook na de garantie toch een bepaalde levensduur die je van Philips mag verwachten?

Ik heb er veel over gelezen op forums, zo ook bij Tros Rader dat het een veel voorkomend probleem is. Tevens ergens gelezen dat er een oplossing middels een kastje of iets dergelijks dat het beeld hersteld, kosten zouden een paar honderd euro zijn.
Zou tevreden zijn indien hiervoor een coulance regeling getroffen zou worden. Een TV van Philips dat destijds 1999,80 euro heeft gekost zou niet zomaar defect mogen gaan na net 5 jaar. Een TV heeft ook na de garantie toch een bepaalde levensduur die je van Philips mag verwachten?

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 22 januari 2014 om 11:53 geantwoord

Geachte,

Hartelijk dank voor uw bericht. We raden aan om contact op te nemen met de helpdesk (zie http://philips.to/1bQ7N60). Zij kunnen u verder informeren wat betreft reparatie, kosten en eventuele coulance.

Philips webcare

Heeft op 25 januari 2014 om 15:27 geantwoord

Ik snap er niks van... Welk nummer van de helpdesk? Email? Dat zou erg handig zijn, als u dat direct mee geeft, dan hoef ik niet te zoeken. Mijn dank alvast... MVG Renate Barents

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Barents