Klacht: Philipp Plein jas Nep maar voor echt betaald!

op 14 april 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Voor mijn zoon een nieuwe Philipp Plein jas via de veiling gekocht die hartstikke nep was. Slechte afwerking, nep hologram, label op zijn kop genaaid aan de binnenkant en een super goedkope rits etc. Ik mocht hem terug sturen maar dat kost mij €14,50 verzekerd verzenden omdat het om een groot bedrag ging vond ik het risico te groot om het standaard te verzenden. Want de verantwoording ligt bij je zelf. Ze zouden mij op de hoogte houden want ze mogen Absoluut geen nep verkopen maar we zijn nu een maand en 3 telefoontjes verder en je krijgt gewoon geen reactie. Ik heb inmiddels al vaker nep dingen voorbij zien komen. Dus de mensen bij bva controleren toch echt heel slecht op echtheid.

Ik wil graag mijn €14,50 verzenden terug omdat ze bij bva uiteindelijk de werk niet goed gedaan hebben en vind ik het normaal dat ze daar dan ook vooruit komen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

3 maanden geleden - Beste mevrouw, Ontzettend vervelend dat u tot op heden nog geen reactie heeft ontvangen. Wij zullen vragen of de klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u kan opnemen. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Brigittekho