Klacht: Persoonsverwisseling

op 20 december 2017 over Politie in de categorie Overheid

Ben door een wijkagent beschuldig dat ik een pedofiel zou zijn. Dit is door hem verteld op een feestje in de buurt. Hij had daar verteld dat ik wel zo lief en aardig deed tegen iedereen maar ik een smerige viezerik was. En dat ik dus met mijn eigen en andere kinderen sex zou hebben gehad. Er is toen bij ons aan en rond ons huis veel vernield. Mocht en kon er geen aangifte van doen. Volgens de politie Oldenzaal was het mijn eigen schuld omdat ik het laagste van het laagste zou zijn. En dat ik wel wist wat ik met kinderen had gedaan. Bij de zedenpolitie in Hengelo kreeg mijn vrouw te horen dat ze mijn vijfde vriendin zou zijn die dan ook wel even door mijn invalide zou worden getrapt. Zou in drugs handelen en dus ook drugs en alcohol verslaafd zijn. Zou niet werken terwijl ik bij de Dagblad Tubantia in ploegendienst werkte. Deze gegevens zijn ook door gespeeld aan de Jeugdbeschermijng. Ja en toen was het hek van de dam natuurlijk. Ook deze instantie ging hier mee aan de haal en vertelde die zeer vrolijk op de school waar mijn dochters zaten.. En toen het mijn teveel werd ben ik vrijwilliger opgenomen bij MEDIANT te Enschede. Daar heeft de Jeugdbescherming een aanvaring met de behandelaar gehad..En toen zijn de kinderen uit huis geplaats. Heb door mijn eigen schuld de wet overtreden en daar ook een terechte straf voor gekregen. En toen is hel ook los gebarsten ben geslagen door mede gevangen bedreigd.. Later in de klinieken waar ik heb gezeten kregen ze de verkeerde dossier opgestuurd. En daar ben ik aangevallen, bedreig en aangerand. Dus door een fout van meerdere personen is mijn gezin kapot gemaakt. Ze noemen het nu bij de politie en andere instantie”s een systeem fout. Dus de wet laat hopelijk niet toen dat er andere beschadig wordt door informatie te verstrekken wat niet van de bewuste persoon is.

Ben pas tevreden als mijn klacht gegrond wordt verklaard en er een officele en op papier een excuus wordt wordt aan geboden aan mijn gezin.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eagle1956