Klacht: persoonlijke ov chipkaart

op 15 januari 2014 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb op 30 december 2013 een persoonlijke ov chipkaart per post aangevraagd. Volgens de folder zou ik deze binnen 7 werkdagen ontvangen. Als ik op 13 januari bel met de klantenservice om te vragen wasr mijn kaart blijft, wordt er gezegd dat het 14 dagen duurt en of ik nog even geduld wil hebben. In diezelfde week bel ik toch nog maar een keer en weer wordt mij gevraagd om geduld te hebben. De aanvraag was nog niet eens bij hun binnen! Hoe kan ik dan in die week nog überhaupt mijn kaart ontvangen? Toen ik vroeg of het misschien via internet sneller xou gaan zei ze ja dat duurt masr 7 dagen. Dan valt je toch echt niks meer in! Hoe kan iets al meer dan 2 weken met de post onderweg zijnen nog steeds niet binnen? Heb uiteindelijk via Internet een nieuwe aangevraagd!

Mocht de ov chipkaart toch nog binnenkomen dan wil ik deze uiteraard niet meer! Hadden ze maar sneller moeten handelem. Ik ben afhankelijk van openbaar vervoer en kan niet blijven wachten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cheryl1973