Klacht: Persoonlijke Brief aan CFO Maurice Oostendorp niet door CFO behandeld

op 18 juli 2018 over SNS Bank in de categorie Banken

De klacht vermeld in de titel laat weer eens zien hoe de SNS met zijn klanten omgaat.de brief van 19 april 2018 werd door een service center mederwerker beantwoord op 31 mei 2018 met een standaard briefje.
Het ging destijds om een schade voor mij van 574.812,92 euro door allerlei manupulaties van de SNS Bank, notarissen etc.en andere connecties teweeggebracht.
Maar de SNS Bank veroordeelde mij tot levenslang, maar dat heeft de CFO ook niet kunnen lezen in de brief..
Het voorstel om het dossier te sluiten werd genegeerd

Dossier sluiten met voorwaarden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SNS Bank over deze klacht.

Bericht van

5 maanden geleden - Goedemiddag Adriaan, Via deze weg nemen we geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks in via het klachtenformulier op onze website: http:www.snsbank.nlparticulierklantenservicecontactklacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we naar een gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Reactie van de melder van de klacht A.T.J.Raap

5 maanden geleden - Dit is geen normale klacht voor een klachten formuliertje, CFO moet gewoon maar zijn brief van mij aan hem maar eens lezen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht A.T.J.Raap

3 maanden geleden - Het schijnt voor de CFO- SNS Bank erg moeilijk te zijn, een brief goed te lezen en dan ook nog te beantwoorden. Dat is tot op heden niet gelukt Het respect voor de klant ontbreekt ten volle 100% Het klachtenformuliertje van de SNS Bank past helemaal niet bij mijn klacht cq verzoek. Een persoonlijke brief met een verzoek aan de CFO gericht, verwacht ik geen antwoord en afdoening via een klachtenformuliertje.

Alle klachten die gemeld zijn door A.T.J.Raap