Klacht: Persoonlijke bonusaanbiedingen

op 05 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Geachte medewerker.

Bij mijn persoonlijke bonusaanbiedingen van deze week, de week van maandag 3 juli tot en met 9 juli, staan de AH kipfiletblokjes op een schaal van 150 gram. Het betreft de scharrelvariatie- beter leven. Bij het grote filiaal op het winkelcentrum Kronenburg in Arnhem was deze schaal van 150 gram niet voorradig. Ik heb toen een grotere schaal genomen, maar daar werd de korting van 25% niet op verstrekt. Het was geen probleem om de kipblokjes terug te geven, dat heb ik ook gedaan , maar ik houd daar niet van omdat het vlees toch enige tijd uit de koeling is geweest. Ik ging dus zonder de kipfilet naar huis, vervelend, omdat ik hem wel nodig had voor vanavond. Daarom ben ik naar het filiaal aan de Groningensingel gefietst, maar ook daar was er geen schaal van 150 gram te krijgen. Door naar AH aan de Drieslag, ook hier ving ik bod. Ik ben toen uit boosheid mijn kipfilet maar bij de Coop gaan halen, ik had even genoeg van Appie.

Dit is mijn klacht en mijn vraag is nu: Waarom krijg ik deze aanbiedingen als er geen schalen van 150 gram bestaan??

Graag uw reactie.

Ik zou tevreden zijn als ik schalen van 150 gram zou tegenkomen. Of als de korting op elke schaal, van welke hoeveelheid dan ook, verstrekt zou worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wateen gedoe