Klacht: Persoonlijk verbod op versvers garantie door Winkel Plein ‘40-‘45 in Amsterdam

op 27 mei 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mij persoonlijk is verboden gebruik te maken van de versvers garantie !!!
“Dankzij deze leuke regel van de Jumbo kun je wel eens wat gratis meenemen:
Wij garanderen dat onze producten minstens tot en met morgen houdbaar zijn. Vind je ondanks onze zorg in de winkel toch:
een product met de datum van vandaag, dan krijg je het gratis mee als dank voor je melding.
een product met een verstreken houdbaarheidsdatum, dan ontvang je als dank voor de melding één exemplaar van het betreffende product met een goede datum gratis.“ Deze garantie dient ertoe dat alles vers is. Er zijn meerdere klanten waarover ik van een van jullie werknemers hoorde dat ze elke ochtend producten zoeken die over datum zijn. Ik zoek geen producten over datum , maar ik zie het wel als ik boodschappen doe Maar ik mag dat dus niet meer want mij is meegedeeld dat ik GEEN gratis product meekrijg. Dit is ronduit belachelijk en gaat tegen de door Jumbo opgestelde regels in.

Ik ben tevreden wanneer ik hetzelfde behandeld wordt als iedere andere klant.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klant Bouchra