Mijn Klacht:
Ik heb wederom ruim een uur moeten wachten, omdat het personeel te langzaam is, teveel kletst etc….. echt niet normaal!!
Gewenste Oplossing:
. Zet er aub goed personeel neer en iemand die de leiding neemt. Dit is echt schandalig
34rftyhh op 20 december 2019 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants
Een klant heeft een klacht ingediend over de lange wachttijd bij Domino's Pizza, waarbij hij meer dan een uur heeft moeten wachten. Hij wijst op de traagheid van het personeel en het feit dat ze te veel met elkaar praten, wat volgens hem onacceptabel is.
Ik heb wederom ruim een uur moeten wachten, omdat het personeel te langzaam is, teveel kletst etc….. echt niet normaal!!
. Zet er aub goed personeel neer en iemand die de leiding neemt. Dit is echt schandalig
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM