Klacht: Personeel Prinsenland Rotterdam

op 11 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wij zijn verhuisd naar het Lage Land de AH die daar zit is een afgang vergeleken met Nieuwerkerk, dus besloten wij om naar de AH te gaan op het Mia van Yperenplein 89 in Rotterdam.
Ik neem altijd de zelfscan, kreeg controle, de medewerker zei niks, kom zo bij U of zo iets, ging gewoon door met een andere klant, die artikelen vergeten was te scannen en die nog moest betalen en nog zegels wilde en deed net of hij mij niet zag, ik zei ik heb wel ijs in mijn tas, ja, ik ben bezig, Ik zeg nog netjes U kunt ook door klikken, dat mag niet, dus wachten. Eindelijk kwam hij controle was dik in orde, ik heb een kaart voor een stempel, doen wij niet aan. Ik wilde ook nog zegels servies, maar hij liep weg en ging scans ophalen en liet mij gewoon staan, ben toen maar weg gegaan, kwam met gesmolten ijs thuis. Dus voor mij nooit meer deze zaak,wat een onbeschofte kerel.
Zonde want op zich best een mooie zaak.
Ga nu maar weer naar Nieuwerkerk of de Koperwiek allebei super winkels met vriendelijk personeel, nooit problemen gehad.
Jammer, gemiste kans voor een nieuwe klant.
Het centrum zag er verder goed uit, goeie bakker en slager, maar AH nooit meer.

Wanneer ik correct te woord word gestaan en dat ze niet net doen alsof ze je niet zien staan en zelfs gewoon weglopen.
Zowel mijn man als ik hebben allebei aan de andere kant van de toonbank gestaan, dus we weten hoe we gelopen horen te worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stip2345