Klacht: Personeel onbeschoft en teveel berekend

op 17 september 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

In uw vestiging in Hillegom heb ik zojuist pizza’s besteld via de telefoon. BIj het afhalen ( er werd bij het bestellen gezegd dat de wachttijd drie kwartier was) had iemand een fout gemaakt door een pizza te vergeten. Nu kan ik begrijpen dat mensen een fout kunnen maken, maar ik hoef hier niet blij mee te zijn. De pizza werd gemaakt terwijl de andere drie pizza’s koud lagen te worden. Terwijl ik hier mijn zorgen over uitte, kreeg ik een antwoord dat de pizza’s warm werden gehouden en dat ik me niet zo druk moest maken, vervolgens liep deze jongen lachend weg, waardoor ik de indruk kreeg dat ik werd uitgelachen. Toen ik dit meldde bij een ander werd mij verteld dat hij dit niet had gezien. Bij het afrekenen werd mij na het thuis nagerekend te hebben drie euro teveel in rekening gebracht.

Dat ik teveel moest betalen is raar maar wat mij het meeste tegen de borst stuit is het feit dat ik uitgelachen word door een medewerker van wie ik zeker de vader kan zijn. Zo onbeschoft dat ik behandeld ben. Ik zal ook zeker nooit meer gebruik maken van Domino's pizza, want jullie gastbeleving is verre van wat ik tot nu toe heb meegemaakt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Uitlachen