Klacht: Personeel niet goed getraind en leidinggevenden die bot zijn.

op 08 juni 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Vanuit Groningen Noord vertrok ik naar Almere Centrum. Bij de Primark zag ik een tuniek. Ik vroeg of deze ook van 11 naar 7 euro was omdat dit boven op een bord stond. Volgens de mededwerker was dit zo en ik gin gin de lange rij bij de paskamers staan. Na het passen ging ik afrekenen maar werd er 11 euro aangeslagen. Volgens de verkoopster had er anders een actie sticker op moeten staan. Ik heb gezegd, dat dit niet altijd zo hoeft te zijn en dat ze het kon navragen. Toen ze dit deed, duurde het wachten erg lang en bleek idd dat er niet altijd een actie sticker op hoeft. Andere maten zouden volgens het systeem wel afgeprijsd zijn en een andere kleur ook. De verkoopster wist dit niet allemaal. Ik heb 2x heel lang moeten wachten en ben daarom boven een klacht gaan indienen bij de leidinggevende D. Ze wilde eerst niets doen. Hierna vroeg ze me wat een oplossing zou zijn. Ik zei meegeven voor 7 euro. We liepen naar beneden en ineens ging ze zeggen dat ze het toch niet wilde oplossen. De chef erbij gehaad en die Richard wilde niet eens navraag gaan doen bij de kassa. Er konden niet altijd actie stickers geplakt worden en dat hoorde de verkoopster te weten, maar dat ze het niet wist deed hij niks mee. Er werd door die D. net gedaan of ik daar werkte en zo ging ze tegen me te keer. Ik heb aangegeven geen personeel van de Primark te zijn en beiden weigerden de zaak op te lossen. De chef R. keek eerst naar de prijs van de tuniek. Toen hij erachter kwam dat hier ook 11 euro op stond en de bord hier dus op had kunnen slaan heeft ie ineens een hele andere item gepakt en gezegd dat het anders is dan wat ik wilde kopen. Ik begreep hem niet. Ze waren vals bezig!

Ik heb 'm in Den Haag gewoon voor 7 euro gekocht, want hij was in de sale 7 euro. Ik wil dat het personeel in Almere op gaat houden met liegen en bedriegen. Volgens hun geven ze het gratis weg als ze het voor de sale prijs weg doen. Ik heb een foto waarop duidelijk te zien is dat het bord er gewoon boven hangt. De bh maten zijn daar ook te klein. 75 B is niet 75 B maar valt te klein uit. 4 bh sets zijn dus ook overbodig.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mehr2010