Klacht: personeel meerdere keren rare gedrag

op 29 juni 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Hoi ik woon zelf in Appingedam. De winkelketen van Aldi heb ik altjd kwalitatief en goedkoop gevonden. Maar over 1 personeel in Appingedam kan ik dat niet zeggen. Wanneer ik haar tegen kassa tegen kom zeg ze niet eens hallo. Ik dqacht eerst ok hoogstwaarschijnlijk houd ze niet van een donkere klant. Maartelkens had ik geen goed gevoel bij haar he ze gedraagt etc. Maar telkens wou ik haar naam bordje zien maar telkens kon ik dat niet zien, waarschijnlijk dacht ik ben ik niet de enige die zo doet daarom wou ze haar niet bekend maken.
Laats heb ik tegen mijn moeder gesproken ze zei tegen mij een keer ben ik voor geschut gezet in de kassa van Aldi zei ze.Ze vertelde dat ze iets wou betalen bij de kassa, die vrouw zei tegen haar je ziet toch die rode blokje, deze kassa staat geslo-ten staat het. DIt is toch afschuwelijk, ze is 70 jaar oud. Dit kan toch niet!?!
Ik dacht hey kan dat die vrouw kunnen zijn. Ik zei kon je haar naam wel zien ze zei nee.
Vorig week waren we samen bij de kassa van de Aldi. Mijn moder zei tegen mij zie je de vrouw daar ze had me voor schut gezet.
Toen dacht ik bingooooo. Maar naam konden weer niet zien. Ik heb het heel goed opgelet ze had eeen tatoeage op haar linker pols.
Een ding is zeker linker pols heeft een tatoeage.
Wilt u hierover wat doen, want zon gedrag past echt niet bij de Aldi. We kunnen niets aan doen dat we geboren met meer pigmentjes dan haar!!!! Ze moet blij zijn dat ze werk heeft in deze tijd. Maar aande andere kant dacht ik waarom zon gedrag. Heeft iedere donkere of zwarte persoon slecht? of dief???? Ik weet eker dat wij niet de enige zijn maar in de buiten wereld hoef mij niet mogen maar onder de dak van ALdi moet ze mij kunnen waarderen als een klant vind ik.
Ik hoop dat er verandering komt. Sorry dat ik u met zoiets lastig valt.

contact met diegene

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door romeo33