Klacht: Personeel mediamarkt ede

op 04 april 2013 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op donderdag 4 april om 19.00 bel ik naar het nummer van mediamarkt ede. Nelly neemt op. Ik geef aan dat ik graag zou willen weten wanneer ik eindelijk mijn computer kan ophalen. Ze geeft aan dat dit waarsxhijnlijk volgende week is. Ik geef op mijn beurt weer aan dat ik hier vorige week ook over heb gebeld en dat ik bij het inleveren te horen heb gekregen dat het maximaal 15 werkdagen kom duren en daar zitten we inmiddels allang overheen. Ze antwoord met ja dat zijn 15 werkdagen bij hp niet bij ons. dus ik zeg nou dat had hij er dan even bij mogen zeggen als ik iets kom inleveren, want hij heeft duidelijk tegen mij gezegd het kan maximaal 15 werkdagen duren en daar ga ik dan ook vanuit. medewerkster nelly antwoord met nou dat denk ik dus niet want de filiaalleider heeft je geholpen en hij zegt het er altijd duidelijk bij. Ik heb toen ook duidelijk aangegeven dat ik service verwacht als ik iets bij ze koop en geen grote mond en heb het gesprek afgekapt! Wat een flutcompany zeg!

Service en klantvriendelijkheid!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mimiee