Klacht: Personeel heeft rare asociale gedrag tegen over de Klanten

op 03 juli 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ik wil graag een klacht melden over het gedrag van de Personeel van Aldi in Veendam
De personeel gaan met de klanten op heel erg onvriendelijke, rare, asociale manier om. ( behalve een oudere mevrouw naam weet ik niet, ze draagt een handspalk, die is wel vriendelijk).
de rest van de personeel laten het met hun asociale gedrag aan de klanten duidelijk zien dat de klanten niet welkom zijn ( vooral buitenlandse klanten ).
Ik hoor ook van de andere mensen heel slechte ervaringen /verhalen over Aldi in Veendam, maar helaas,, weinig mensen melden hun klacht.

Aldi Veendam is qua prijs van de producten wel goedkoop..maar de kwaliteit van de PERSONEEL vind ik veel GOEDKOPER, zelfs WAARDELOOS !!

Zij moeten hun emoties thuis achterlaten en op werk zich zelf als een professioneel gedragen.

hun asociale gedrag veroorzaakt niet alleen IRRITATIE maar ook Financiele Schade voor ALDI, Ik zal daar nooit meer iets kopen, ik wil niet meer die asociale Koppen weer zien, ik vraag me af of ik de enige ben ?
als de baas van ALDI een slimme mens is moet hij/zij deze vraag ook aan zich zelf stellen !!!

de personeel moet hun gedrag verbeteren

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Veendamer