Klacht: Personeel Dyon esso vissers nijmegen sint anna straat

op 03 augustus 2016 over Esso in de categorie Tankstations

Goedendag,

Bij deze wil ik een klacht indienen over een personeel lid dyon.

Mijn vriendin en ik zijn vaste klanten van esso.
Wij tanken onze 2 auto\’s altijd bij de esso.

Nu is mijn vriendin gister bij het tanken haar tankdop vergeten, dus is zij terug gereden en heeft gevraagt of ze hem gezien hebben.

Als antwoord kreeg zij aan een tankdop heb ik niets dus die gooi ik altijd weg.

Toen mij vriendin dat vertelde geloofde ik mijn oren niet.
Dus ben ik zelf naar de esso vissers gegaan op de sintannastraat te nijmegen.

Ik moest ook shag halen dus ik begin met mag ik alsjeblieft de rode LM shag, tot mijn verbazing krijg ik als antwoord, ook goedemiddag……..

Daarna vroeg ik of het klopte wat mijn vriendin had vertelt op dat moment antwoord hij met ja ik heb niks aan een tank dop dus die gooi ik altijd weg.

Ik vindt dit absurd dat hij gewoon nongalant verteld hoe hij ander mans eigendom zonder toestemming weg gooit.

Verder hoop ik dat er iets aan gedaan wordt anders hebben mijn vriendin en ik geen andere keuze om onze auto\’s ergens anders vol te tanken voortaan.

Verder wil ik vermelden dat ik een eigen garage bedrijf run en dat dit zeker geen goede reclame is voor de esso vissers sint annastraat te nijmegen.

E.e.g.j. de Gooyert

Dat de tank dop vergoed wordt.
Ik heb contact gehad met mijn advocaat en meneer dyon heeft aan 2 mensen toe gegeven dat hij dit heeft gedaan.
Verder hoop ik dat er iets aan gedaan wordt anders hebben mijn vriendin en ik geen andere keuze om onze auto\'s ergens anders vol te tanken voortaan.

Verder wil ik vermelden dat ik een eigen garage bedrijf run en dat dit zeker geen goede reclame is voor de esso vissers sint annastraat te nijmegen aangezien mijn klanten bestand uit 2200 mensen bestaat.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esso

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e.gooyert@hotmail.com