Klacht: personeel die manieren moet leren

op 05 oktober 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik ben langs de mac drive rooseveltstraat gegaan om half 1 nacht. Rij naar huis en vervolgens zie ik dat me broodje keihard is wanneer ik thuis aankom. Bel ze op en neem contact op met de leidinggevende en rij terug. Leidinggevende netjes uitgepraat en wilt een nieuwe bestelling maken. Vervolgens de personeel die binnen werken en weten dat ik de klant ben van de bestelling. Zit me aan te staarren en heletijd te lachen en geef dit aan bij de leidinggevende. Hij verteld me dat zei de broodjes maakt en dit gaat mij alleen maar irriteren. Op dat moment wou ik me bestelling niet maar me geld terug. Netjes me geld gekregen vervolgens rij ik door naar de volgende raampje of ze de raam open wilt doen en ze kijken me aan en weigeren. Ik stap uit en spreek personeel aan die met haar samen was. En zegt ik ben niet verplicht om open te doen ze lachte om mij zij ze en liep weg waar ik der niet meer kon aanspreken. Leidingggevende sprak de gene achter in ze kantoortje op dat moment! En ik ben heel geirriteerd weggelopen. Tijdens deze gesprekken heb ik me mond een beetje vies gemaakt maar dat was de frustatie van het gedrag van de personeel! Het gaat me meer om de personeels van die avond en niet om het keiharde broodje.

Als ze ontslagen worden!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Musy