Klacht: personeel

op 09 juni 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat de winkel in kaatsheuvel geen fatsoenlijk gesprek voert met hun klanten. Zij hebben een oortje in en hebben daardoor geen aandacht voor hu klanten. Ik vind het onfatsoenlijk als je iets vraagt en het personeel geeft antwoord aan een collega die iets vraagt via het oortje

Gewenste Oplossing:

Zeg het maar !

Reactie van de melder van de klacht Peoplejan

5 jaren geleden - Jammer dat je dan verder niets meer hoort

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 25 juni 2015 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jumbo beoordeeld.

Heeft op 10 juli 2015 om 18:48 geantwoord

Het gaat mij niet zozeer over een klein cadeau wat nu klaar ligt ( en ik niet ophaal) het gaat mij over een oplossing. Afgelopen week weer bij de jumbo geweest staat een vrouw achter de balie zegt ze : waar is mijn collega nu alweer. Zeker op de wc. Ik help u wel weer. Zulke info hoef ik niet te weten. Dus de klacht dat ze onverschillig zijn Is bij mijn weten niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Peoplejan