Klacht: Personeel

[email protected] op 26 oktober 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Wij zijn trouwe klanten van de aldi in kerkrade 0p de Maria goretti plein wij waren vandaag op maandag 26 oktober boodschappen aan het doen en wij dragen goede mondmaskers en wij houden ook goede afstand waar het omgaat is dat er een blonde medewerker bij de aldi de koeling was bij aan het vuilen met een grote machine stond midden in het pad. met het winkelwaggentje kwam je er helemaal niet erbij ze bleef gewoon voor de produckten staan dus ik had mijn karretje even aan de zijkant gezet en ik wilde een produkt pakken toen ging ze voor me staan en zij dat ik notabene afstandt moest houden op een heel onvriendelijke manier ik kwam er gewoon niet bij en er zijn ook mensen die werken en niet kunnen wachten dat zij eens eindelijk aan de kant ging en ik vindt dat je de vaste klanten ook anders kan benaderen wij gaan bij deze aldi ook nooit meer de boodschappen doen ons als vaste klanten zijn ze kwijt we zouden het wel fijn vinden als die blonde medewerker erop wordt aangesproken dat je zo niet met klanten omgaat en als zij zo precies is moet zei ook een versoenlijke mondmasker op

Als de medewerkster wat vandaag op maandag 26 oktober de koeling was aan het bij vullen er eens goed op wordt aangesproken Hoe zei tegen de vaste klanten praat zo onvriendelijk daar jaag je de klanten mee weg

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 27 oktober 2020 om 12:13 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Deguelle,

Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring hebt gehad in de winkel. Wij willen daar graag onze excuses voor aanbieden. Al onze medewerkers zijn verplicht om een mondkapje te dragen, deze worden door ALDI aan de medewerkers uitgedeeld. Deze tijden vragen veel van iedereen, maar het is belangrijk om elkaar te blijven helpen en vriendelijk te blijven. Ik ga uw melding doorgeven aan de leidinggevende van het filiaal in Kerkrade. Om het goed te maken stuur ik u een bon naar u, met deze bon kunt u wat lekkers halen in een ALDI-filiaal naar keus.
Ik wens u verder een hele mooie dag toe.

Elles van Zuydam

Postbus 147
4100 AC Culemborg

[email protected]
Bereikbaar ma t/m vr 09.00 - 17.00 uu

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]