Klacht: personeel

op 19 september 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik ben nu al ruim 4 jaar lid van de vestiging in Veenendaal, de laatste maanden is deze vestiging hard achteruit gegaan met name door het huidige personeel wat er loopt. Als ik binnenloop of wegga kan er amper wat gezegd worden of je krijgt een hoi of een doei te horen, iets wat ik met Monique totaal niet gewend was. Vanmorgen deed ik mee met een proefles Bodypump, vertelde dat ik jarenlang deze lessen volgde bij een andere sportschool. Aan het einde van de les werd er niet aan mij gevraagd hoe ik het opnieuw ervaren heb, hiervoor kreeg ze 2 kansen, 1 in de zaal en de andere was bij de balie toen ik naar huis ging.
Dat viel me zwaar tegen.
Lia notabene, zij was wel het toppunt van de dag. Ik moest me maar snel aanmelden bij de groepslessen anders zou het hoofdkantoor zomaar weer lessen kunnen schrappen. Ik bepaal altijd zelf nog wel wat ik doe.
De sfeer is compleet weg sinds een aantal personeelsleden weg gegaan zijn. Het is een dooie boel om het zomaar te zeggen.
Doe hier alsjeblieft wat mee want ik zie het anders somber in voor deze vestiging.

Vriendelijke groet,
Frank Lansing

Oplossing zou zijn om de mensen een cursus te geven hoe om te gaan met mensen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 01 februari 2019 om 11:14 geantwoord

Goedendag. Een tijd geleden heb jij een klacht geplaatst op klacht.nl. Mocht deze klacht nog openstaan, neem dan contact met ons op. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar info@fitforfree.nl of te bellen naar 0900 34 83 67 37 33. Ook staat ons Webcare team voor je klaar via Social Media.

Fit For Free

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Lansing