Klacht: personeel

op 19 september 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik ben nu al ruim 4 jaar lid van de vestiging in Veenendaal, de laatste maanden is deze vestiging hard achteruit gegaan met name door het huidige personeel wat er loopt. Als ik binnenloop of wegga kan er amper wat gezegd worden of je krijgt een hoi of een doei te horen, iets wat ik met Monique totaal niet gewend was. Vanmorgen deed ik mee met een proefles Bodypump, vertelde dat ik jarenlang deze lessen volgde bij een andere sportschool. Aan het einde van de les werd er niet aan mij gevraagd hoe ik het opnieuw ervaren heb, hiervoor kreeg ze 2 kansen, 1 in de zaal en de andere was bij de balie toen ik naar huis ging.
Dat viel me zwaar tegen.
Lia notabene, zij was wel het toppunt van de dag. Ik moest me maar snel aanmelden bij de groepslessen anders zou het hoofdkantoor zomaar weer lessen kunnen schrappen. Ik bepaal altijd zelf nog wel wat ik doe.
De sfeer is compleet weg sinds een aantal personeelsleden weg gegaan zijn. Het is een dooie boel om het zomaar te zeggen.
Doe hier alsjeblieft wat mee want ik zie het anders somber in voor deze vestiging.

Vriendelijke groet,
Frank Lansing

Oplossing zou zijn om de mensen een cursus te geven hoe om te gaan met mensen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Lansing