Klacht: Personeel

op 04 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik kom al jaren bij Blokker,maar ik wijk nu uit naar een andere zaak omdat het personeel in de Rijnstraat te onbeschoft voor woorden is
Goedemorgen is totaal onbekend en gisteren zat de nieuwe kracht in de aanbiedingen bak voor de deur
Toen hij eindelijk binnenkwam zei hij ;Ja ?..
In de Maasstraat Amsterdam is het personeel heel erg behulpzaam en vriendelijk
Na alle ergernissen vertel ik U dit omdat vanmorgen weer niemand iets zei.
Zelfs als ik vraag wat iets kost wordt er gesnauwd :Dat staat er op
Het stond er niet op

Amsterdam Maasstraat

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 06 september 2016 om 12:04 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht over onze serviceverlening.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat u onze service als negatief ervaart in de winkel op de Rijnstraat. In iedere winkel hoort u op dezelfde vriendelijke manier geholpen te worden. Dat er zo een groot verschil zit tussen de winkel in de Maasstraat en de winkel in de Rijnstraat is zeer ongewenst. Blokker verwacht van alle medewerkers dat zij behulpzaam en vriendelijk zijn. Hier hechten wij enorm veel waarde aan. De situatie die u beschrijft is niet wat u van ons kunt verwachten. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan.

Verder wil ik u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om uw klacht aan ons kenbaar te maken. Om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen, zorg ik ervoor dat uw klacht intern wordt besproken met de rayon- en bedrijfsleider van de desbetreffende winkel. Ook uw compliment over de winkel in Maasstraat maak ik kenbaar bij hen en bij de rayonleider.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Phyllisbenita