Klacht: Personeel

op 13 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Personeel komt niet naar de kassa om de klant te helpen omdat ze pauze hebben. Sta je daar met nog 4 andere klanten te wachten. Als ik hun erop aanspreken zeggen ze. Moet je naar ikea gaan. Denk dat ik dat voortaan maar doe.

Als je als klant netjes geholpen wordt.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 16 augustus 2016 om 09:37 geantwoord

Beste mevrouw Bovers,

Hartelijk dank voor uw bericht over onze serviceverlening.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat u onze service als negatief heeft ervaren. Dat u niet geholpen wordt omdat de medewerkers hun pauze nemen is onnodig. Dat zij vervolgens uw klacht hierover niet serieus nemen is onacceptabel.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en service. De situatie die u beschrijft is niet wat u van ons kunt verwachten. Hier bied ik excuses voor aan.

Verder wil ik u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om uw klacht aan ons kenbaar te maken. Om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen, zorg ik ervoor dat uw klacht intern wordt besproken met de rayon- en bedrijfsleider van de desbetreffende winkel. Omdat u in uw bericht niet heeft genoemd in welke winkel u dit heeft meegemaakt, ga ik er vanuit dat dit in de winkel in uw woonplaats is geweest. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Saskia
Blokker webcare