Klacht: personeel

op 30 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ben vandaag twee keer geholpen door verkoopster 0750130. Deze medewerkster is niet klant vriendelijk (kan geen lachje af en vraagt verder niet is het een cadeautje wilt u een tasje) kort af met antwoorden. Sinds het verbouwd en nieuw personeel bij blokker in Uithoorn Zijdelwaard. vind ik het niet vooruit gegaan. duurt lang voor dat je wordt geholpen. Het oude personeel waren heel aardig en daar liep je vrolijk de winkel uit nu echt niet. Heb vroeger in verschillende winkels gewerkt en het is zo belangrijk dat je de glimlach bent van de winkel dan komen mensen eerder terug. Vind het erg jammer. Had ook een keer wat weg laten leggen en er waren drie collega`s voor nodig om mijn ding die ik weg had laten leggen om dat terug te kunnen vinden sorry maar dat ligt toch op een plek. Mw die voor mij stond moest twee keer vragen van wat zegt u. Krijgt gewoon kort antwoord en verder niks geen uitleg niks.

Het zou makkelijker zijn als er een plek is waar producten worden neer ge legt worden die klanten later komen halen of op een andere dag. Communiceren ook heel belangrijk als je werkt.
Personeel is gewoon heel belangrijk voor een winkel.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 augustus 2016 om 15:39 geantwoord

Beste mevrouw Van der Does,

Hartelijk dank voor uw bericht over onze serviceverlening.

Vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over het personeel in de winkel in Zijdelwaard te Uithoorn. In ieder Blokker hoort u op een klantvriendelijke, servicegerichte manier behandeld te worden.
Blokker hecht hier veel waarde aan. U hoort zich prettig te voelen in de winkel. De sfeer die u beschrijft sluit daar niet bij aan.
Ik wil u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om uw klacht aan ons kenbaar te maken.Om de klantvriendelijkheid te verbeteren in de winkel zorg ik ervoor dat uw klacht intern wordt besproken met de rayon- en bedrijfsleider.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door brigitte van der does