Klacht: Personeel

op 02 juli 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Vandaag waren wij bij de vesting Hellevoetsluis om 3 ladekasten te kopen.deze waren daar uitverkocht. De verkoper heeft toen gezocht bij de vesting Spijkenisse en daar waren er nog genoeg, wij zijn toen gelijk naar Spijkenisse gereden. Ik heb onderweg gebeld om te vragen of dat ze de kasjes alvast konden klaar zetten omdat we tegen 17.00 uur er zouden zijn. Er wordt ons even op een heel NIET vriendelijke manier medegedeeld dat ze niet op ons gingen zitten wachten en dat de deur klokslag 17.00 dicht ging. Ik legde nogmaals uit dat we al onderweg waren maar nee daar konden ze niets mee.
En toen wij 16.59 voor de deur stonden was de deur al dicht!
Schandalig dat je zo met je klanten omgaat!

Dat het personeel in Spijkenisse die deze dag 2 juli heeft gewerkt een officiële waarschuwing krijgt en exuses aan ons aanbied

Bericht van Jysk

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Meulstee, Wat vervelend dat u dit heeft moeten meemaken. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik ga dit voorleggen bij de desbetreffende manager en districtsmanager van onze vestiging in Spijkenisse om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Ook ga ik uw gegevens doorgeven aan de winkel en vragen of ze contact met u willen opnemen hierover. Groeten, JYSK Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Meulstee