Klacht: Personeel

op 02 juli 2016 over Preston Palace in de categorie Hotels

Wij zijn net terug vanuit preston palace.
We hebben het naar ons zin gehad ondanks dat vele personeel erg chaggerijnig en niet klantvriendelijk waren!

Op de slaapkamer sliepen wij onder een bebloede deken! Wat natuurlijk als gast oogt als vies!

We zaten rustig op onze kamer waarna 3 beveiliging aanklopte aan onze deur of we misschien zachter konden zijn terwijl wij geen lawaai hadden!

Vanmorgen waren we nog aan het ontbijten het was iets voor 11:00 uur toen er werd omgeroepen “dames en heren het is 11:00 uur zou u zo vriendelijk willen zijn om u uit te checken aan de balie” ik loop naar de balie lever mijn pasjes in en vraag of we onze ontbijt nog mochten opeten dat mocht eigenlijks niet dus we kregen nog 5 minuten om het als nog op te eten!
Daar gaat het niet om maar ik vind wel dat we alsnog ons ontbijt rustig op konden eten wat al opgeschept was!

Al met al wil ik nogmaals melden dat we het super naar onze zin heb gehad.
En hopen dat de klantvriendelijkheid wel een beetje kan worden bijgeschroefd

Dat het personeel wat vrolijker kan zijn als wij de volgende keer weer een bezoek brengen aan preston palace.

En misschien een excuus!

We hebben dit ook gemeld bij de balie alleen kregen niet echt een super antwoord

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preston Palace

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preston Palace nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickdv