Klacht: Pers sinaasappels verrot!

op 30 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik koop al meer dan een jaar echt elke zondag 2 kilonet perssinasappels. Als je die koopt zit er echt in alle netten 2 of meer perssinaasappels die bij het steeltje beginnend verrot zijn. Tot nu toe deed ik daar niet moeilijk over maar nu het warmer in huis is zijn 2 dagen later alle perssinaasappels bij het steeltje verrot! Je moet er dus steeds een kapje vanaf snijden, zonde van het geld-€2,99!
Ik heb dinsdag, dus 2 dagen later, als bewijs foto’s ervan gemaakt en contact opgenomen met AH, ik zal er een melding van maken en wat wilt u dat ik nu voor u doe? Ik zei: doe maar een nieuwe gratis net, dat goed goed, ik mocht een nieuwe pakken. U gelooft het nooit: alle netten perssinasappels liggen daar op een grote hoop met allemaal die zachte-beetje rottende plek!! Ik maak er een melding van bij de balie, roept de chef erbij, niemand kan beneden komen en ze geeft door dat ze met de klacht niets kunnen. Inmiddels merk je dat ze een houding aanneemt dat je moet ophouden met klagen want er staat inmiddels een rijtje mensen bij de servicebalie en ze kijkt, terwijl ik nog met haar, de andere kant op en zegt niets meer terug ( klant is koning, je tijd is om🙄) Ik naar huis met een net perssinaasappels waar op bijna allemaal bij het steeltje zo’n rottingsplek zit, belachelijk! AH let echt op de kleintjes! Mijn €3.- hebben ze binnen v/d perssinaasappels en dat al langer dan een jaar!
Ik doe elke zondag boodschappen bij AH, moet ik nu naar een andere supermarkt om daar mijn sinaasappels te kopen? Ik ben zo boos 😡

Ik heb dit een aantal keren aangegeven bij de service balie maar toen zeiden ze elke hetzelfde van: wij kunnen er ook niks aan doen, breng het na 2 dagen terug anders? Alsof ik na een dag hard werken-reizen nog zin heb om nog eens naar AH af te reizen…

Ze mogen mij een passende vergoeding geven, omdat ik al minimaal een jaar lang, van die perssinaasappels heb gekocht waar je steeds een kapje vanaf moet snijden.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht Genadeslag

4 weken geleden - AH wil geen reactie geven?? Zegt meer over hun dan over mij denk ik. Dan gaan we naar een andere supermarkt🤷‍♀️ gelukkig zijn er genoeg! Nu ga ik elke keer van Rijswijk naar Delft, mijn man klaagt al jaren waarom we steeds zo ver boodschappen doen, dus krijgt ie nu z'n zin, dan maar naar de Lidl en de Hoogvliet😊

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Genadeslag