Klacht: Perronindeling CS Groningen

op 15 januari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de nieuwe dienstregeling vertrek lijn 2 richting station noord van perron J. Bij deze halte vertrek drie andere bussen richting Lewenborg, Beijum en station europapark. Hierdoor komt het vaak voor (vooral tijdens de spitsuren) dat de lijn 2 niet bij de halte komt te staan doordat e andere lijnen bij de bushalte staan. Hierdoor staat hij vaak helemaal bij halte F/G.Als je bij Perron J staat zie dat niet doordat de bussen de zicht beperken. Met als resultaat dat hij vertrek zonder dat je het door heb dat hij er was.

Gewenste Oplossing:

Zet Lijn 2 terug bij halte F of minder lijnen die van van Halte J moeten vertrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door migeronz