Klacht: Perron overslaan

op 30 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 22 april was er onderhoud van spoor, hierdoor heeft het Arriva bussen ingezet. Ik werd afgezet aan de achterzijde van het station in Winterswijk west. Na dat ik klaar was wilde ik weer naar huis en wachtte ik op de bus, maar deze reed door. Ik heb de klantenservice gebeld en zij zeiden dat ik moest lopen naar de bus halte (?). Ik liep zo naar de volgende trein station.
Vervolgens was ik kwaad en dit ging ik bespreken met buschauffeur en mede passagiers. De buschauffeur zei dat hij ging kijken of er mensen stonden, mede passagier zei dat de vorige buschauffeur aan de passagiers vraagt of ze op winterswijk west willen uitstappen en de andere reed gewoon door. Dit is een vorm van onkunde en slecht organisatie.

Ik heb een klacht ingediend en heb gevraagd voor een vergoeding. Arriva heeft me een dagkaart aangeboden voor bus en trein, helaas woon ik niet in de buurt van Arriva daarom is het waardeloos voor mij. Het lijkt me redelijk om een vergoeding te krijgen die even hoog staat wanneer je geen geldige vervoersbewijs hebt. Want hier heeft Arriva slecht georganiseerd. Bij onmacht van OV heb ik begrip, maar hier speelt er slecht organisatie en slecht afhandeling van klacht bij de klantenservice.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 30 mei 2017 om 23:04 geantwoord

Beste Boze Passagier,

Uit jouw reactie begrijp ik dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice naar aanleiding van bovenstaand verhaal. Er is je ter compensatie een dagkaart aangeboden maar je geeft aan hier niets aan te hebben daar je eigenlijk nooit met Arriva reist.

Je wil dan ook een andere vergoeding ontvangen. Ik kan daar helaas niet op ingaan via deze weg. Dit zal namelijk door dezelfde afdeling afgehandeld moeten worden die jouw eerdere klacht in behandeling hebben genomen. Ik wil je dan ook adviseren om te reageren door middel van opnieuw het contactformulier in te vullen en in je reactie te verwijzen naar het referentienummer van je vorige klacht.

Je melding wordt dan opnieuw in behandeling genomen. Vermeld daar duidelijk wat jij verwacht en mijn collega's zullen beoordelen wat zij hierin kunnen betekenen.

^SH
Webcareteam Arriva

Heeft op 30 mei 2017 om 23:12 geantwoord

Na mijn eerste reactie heb ik weer een formulier ingevuld en heb ik hetzelfde reactie gekregen. Ik heb gebeld en wilde graag spreken met de verantwoordelijk. Helaas heb ik hetzelfde reactie gekregen. Misschien een optie om voor te leggen aan de geschillencommissie

Alle klachten die gemeld zijn door Boze passagier..