Klacht: perongeluk een bod geplaats , en zit er nu aan vast

op 20 augustus 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

ik was een kavel aan het bekijken, met het kavel nr 23022-116.
heb daarna mijn telefoon weg gelegd, enkele minuten later krijg ik een mailtje dat ik een bod geplaats heb, dat was dus helemaal niet de bedoeling.

bod was rond de 12000 en met alle bijkomende kosten dik 16000 euro.

dat was dus helemaal niet de bedoeling, ik heb die oprijwagen ook helemaal niet nodig en heb het geld ook niet.
heb meteen contact op genomen via de chat functie van bva, maar daar werd mij vertelt dat ik er niet onderuit kwam.

dat het bod ingetrokken word

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

3 maanden geleden - Beste heer de Natris, Uw klacht is inmiddels in behandeling genomen door mijn collega en hij heeft u gemeld dat u het besluit van de opdrachtgever even moet afwachten of deze u gegund word, op dit moment kan uw bod inderdaad niet ongedaan gemaakt worden. Hopende u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door natris-j@hotmail.com