Mijn Klacht:
Ik heb nu voor de derde maal klachten over niet goed afgesloten pads en mijn vorige Senseo apparaat is al stuk gegaan door de losse koffie die in het gaatje is gaan zitten en in deze verpakking zitten 5 kapotte pads het worden er steeds meer.straks is mijn nieuwe Senseo apparaat ook kapot.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de pads voortaan weer heel zijn en de helft van mijn nieuwe Senseo Switch voor de helft vergoed wordt


