Mijn Klacht:
Al járen gebruik ik Perla koffie. eerst de gewone, nu al lang de koffiepads. maar sinds de nieuwe verpakking zijn er /regelmatig pads bij, waar te weinig koffie uitkomt. het eerst komt er gewoon water uit, na een hele poos pas koffie. Zo heb je een erg slap bakje, wat ik weg moet gooien.ook is de smaak veranderd. ik was altijd erg tevreden over de perla koffie, maar moet nu op zoek naar iets anders.
Ik ben niet de enige, die dezelfde klachten heeft. een buurvrouw sprak daar over, ook zij gebruikt al jaren dezelfde koffie, maar had ook de genoemde problemen.
Gewenste Oplossing:
Op dit moment niet over de koffie.


