Klacht: PerfectCare Compact Plus Stoomgenerator

Isaverhulst op 17 februari 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Strijkijzer heeft nooit naar behoren gewerkt.
1 maal gebruikt daarna ontkalk alarm gehad, maar de ontkalkfunctie werkt niet.
Toestel is 6 maand geleden aangeschaft en is ondertussen al 6 keer opgestuurd voor elke keer hetzelfde probleem. De reparatiedienst beweert nu dat het toestel niet werkt omdat het telkens vol kalk zit, nu lijkt me dat heel sterk naargelang het toestel niet werkt als het in alarm staat.
Philips houdt zijn klanten gewoon aan het lijntje tot ze het opgeven of tot dat de garantie periode verstreken is.
Ten zeerste af te raden, er zullen misschien wel goeie toestellen tussen zitten maar als je ooit service nodig hebt dan zit je pas in de problemen.
philips nooit meer, zelfs niet voor een lamp

Ik ben vragende partij geweest om geld terug te krijgen, dat doen ze niet.
Omruilen doen ze slechts na 3 reparaties maar volgens hun reparatie diens hebben ze het nooit moeten repareren maar ontkalken..
Inventief qua excuus maar blijft nog steeds heel flauw, verantwoordelijkheid gewoon afschuiven en steeds de schuld bij de klant leggen.
Ik had graag gewoon mijn geld terug gehad want zelfs een omruil zie ik niet meer zitten, als ik later nog eens service zou nodig hebben met een nieuw toestel zijn we weer vertrokken voor 6 maanden of langer mails over en weer te sturen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Isaverhulst