Klacht: Peperdure rekening bij 4 jaar onderhoud 65000km op de teller

Mailvos op 24 december 2019 over Nissan in de categorie Automerken

Bij het brengen van mijn Nissan Pulsar naar de garage voor een onderhoudsbeurt werd ik geconfronteerd met een opdracht bon van 800 euro, of ik deze eerst even wilde tekenen om akkoord te gaan voor ze het onderhoud gingen uitvoeren.
De vraag waarom zoveel geld was het antwoord de aandrijf moest vervangen worden, zonder dat er naar gekeken was.
Ik heb toch maar akkoord gegeven voor de opdracht.
later zag ik dat de meeste garages vervanging aangeven van de distibutieriem na 60 maanden of 120000 km bij hun dus 48maanden.
De auto heeft dus een onderhoudsbeurt gekregen incl. de distributieriem voor 800 euro.
Naderhand heb ik een factuur gekregen met een beschrijving uit een boekje wat er aan deze onderhoudsbeurt moest gebeuren, geen uren en werkplaatstarief geen prijs voor de onderdelen.
Toen ik daarom vroeg hadden ze dat niet voor handen en moest worden uitgezocht.
Ik betwijfel of de distributieriem al vervangen moest worden.
op de factuur staat buiten de omschrijving van de onderdelen alleen een eenheidsprijs.
Is deze gang van zaken normaal?

Klant bij de afspraak vermelden wat de kosten zijn en een normale gespecificeerde factuur.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nissan

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nissan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mailvos